پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4645
-
الف
+

سه‌گانه «ستایش» در یک نگاه

داستان پرتنش سریال «ستایش» مخاطبان زیادی را با خود همراه کرده‌است.

به گزارش آی‌فیلم، سری اول مجموعه تلویزیونی «ستایش»به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه کنندگی آرمان زرین کوب، آذرماه 98  روی آنتن رسانه ملی رفت. داستان این سریال در مورد زندگی پرمشقت زنی به نام «ستایش» بود که بعد از درگذشت همسرش برای حفظ فرزندانش سختی‌های زیادی را تحمل کرد. داستان پرتنش و چالش این سریال مخاطبان زیادی را با خود همراه کرد.

"نرگس محمدی" بازیگر نقش اول این سریال  در این نقش خیلی خوب درخشید و به جرأت می‌توان گفت ماندگارترین نقشی که در سال‌های فعالیت هنری‌اش ایفا کرده مقابل دوربین سعید سلطانی در این سریال تجربه کرد، به طوری که بعد از بازی در "ستایش" همه جا به نام ستایش معروف شده بود.

سلطانی در مقام کارگردانی، در نوع روایت  خود سبک خاصی را دنبال می‌کند و خیلی‌ها بر این باورند که او در سبک قدیمی کارگردانی خود صاحب سبک شده است. حالا سلطانی برای اولین بار یکی از سریال‌هایش را به خواسته مردم و مسئولین ادامه دار کرده است که باید دید در فصل سوم موفق عمل کرده است یا نه؟

موفقیت سریال‌های  ادامه‌دار  روی یک مرز باریکی  قرار دارد  و  باید با درایت کافی این مرز را از سر گذرانده و طوری قصه را روایت کنند که از جذابیت فصل اول آن سریال نکاهند. یکی از حاشیه‌هایی که این سریال با آن مواجه بود این بود که متاسفانه این سریال در فصل دو نتوانست آنچنان که فصل اول را به تصویر کشیده بود، به خوبی عمل کند و قصه‌هایش آنقدر قوی نبودند. 

فصل اول سریال «ستایش» در تهران و بیشتر در لوکیشن‌های داخلی و خانه شخصیت‌های اصلی مقابل دوربین رفت و بیش از ۹۰ درصد از لوکیشن‌های فصل دو در شمال کشور واقع شده بود. اما در فصل سه برخلاف لوکیشن‌های محدودی که در فصل‌های پیشین دیده شده بود، بندرعباس نیز به این قصه خانوادگی اضافه شد و بنابر مقتضیات داستان در این فصل از ستایش، گروه تولید به همراه بازیگران اصلی به این شهر جنوبی کشور سفر کرده و تصاویر بکری را از این شهر به تصویر کشیدند.

س ح/ س م

نظر شما
ارسال نظر